TR
Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?
Wij behandelen je bestelling met zorg. Desalniettemin is het mogelijk dat er fouten worden gemaakt. Als je een product hebt ontvangen dat je niet hebt besteld of een verkeerd product hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze webshop via tel: +31 (0) 6 44 81 03 75 of e-mail naar info@abzehk.nl. Wij zorgen er dan voor dat je zonder extra kosten het correcte artikel zult ontvangen.
Zit er garantie op mijn producten?
ABZEHK garandeert je wettelijke rechten op een artikel conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Dit doen wij, afhankelijk van je artikel, door vervanging. Voor meer informatie kunt je contact opnemen met onze klantenservice of via
tel: +31 (0) 6 44 81 03 75.
Wat moet ik doen als het product beschadigd blijkt te zijn?
Als je bestelling beschadigd is tijdens de verzending, kun je contact opnemen met onze webshop via tel: +31 (0) 6 44 81 03 75 of e-mail naar info@abzehk.nl.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Als je een klacht hebt over onze diensten of producten kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice +31 (0) 6 44 81 03 75 of e-mail naar info@abzehk.nl. Wij zullen je klacht binnen enkele dagen afhandelen.